luni, 29 iunie 2009

Supa de rosii

Ingrediente
- 4-5l apa
- 1Kg rosii
- 3 morcovi
- 2 fire patrunjel
- o telina mica
- o ceapa
- sare, piper

Am pus la fiert legumele taiate rondele. In timp ce acestea fierbeau, am dat in clocot rosiile pentru a se decoji mai repede. Dupa ce legumele sunt fierte pe jumatate, se adaugat sucul de rosii obtinut prin decojirea rosiile, si date prin strecuratoare(pana ramane in miez uscat). Am mai lasat la fiert 10 minute.
Galustele
- 2 oua
- cateva linguri de gris

Am batut ouale spuma si am adaugat treptat gris pana a capatat o textura spumoasa nici prea tare si nici prea moale. Am scos ceapa de acolo care se fierbe prima.
Am lasat focul mic la supa si am adaugat galustile(eu le fac cu linguritza sa iasa mici). Le-am lasat sa foarba la foc mic inca vreo 15 minute.
In farfurie am adaugat patrunjel, dupa gust

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu